Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - червень 2017 року

опубліковано 26 липня 2017 о 11:11

Аналіз надходження письмових звернень громадян
до органів ДФС Львівської області за січень-червень 2016- 2017р.р.

Реалізація конституційних прав і свобод громадян,  закріплених  Конституцією України, значною мірою пов’язана з можливістю звернення до компетентних органів у випадку порушення зазначених прав і свобод.

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Своє право на звернення громадяни  можуть реалізувати, звернувшись письмово чи усно до органів ДФС  Львівської області.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників, проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

 

Впродовж січня - червня 2017 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 347 письмових звернення, з яких 341 – заява, 6 - скарг.

Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є  питання:

 - надання інформації про ухилення від сплати податків – 101 (29%);

- контрольно – перевірочної роботи – 17 звернень (5%);

- питання реєстрації та обліку платників податків – 63 (18%);

- щодо єдиного соціального внеску – 41 (12%);

-оподаткування доходів фізичних осіб – 47 (14%);

- плата за землю - 19 (5%).


За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – червня 2017 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 190 звернень, задоволено 21 звернення, відмовлено у задоволенні на 7 звернень,  не підлягали розгляду – 16 звернень, скеровано за належністю - 27, повернуто авторові – 52, решта звернень - на розгляді.

Для оперативного розв’язання  проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють  приймальні громадян.

Впродовж січня-червня 2017 року посадовими особами органів ДФС  області проведено 41 прийом за участю 49 громадян. Усі звернення на усні прийом є заявами. За результатами розгляду 6 звернень вирішено позитивно, на 35 звернень роз’яснено.

Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 8 особистих прийомів, заступниками начальника – 5, начальниками ОДПІ – 8, заступниками начальників ОДПІ – 18, іншими посадовими особами ДПІ - 2.