Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-вересні 2017 року

опубліковано 11 жовтня 2017 о 16:44

У січні-вересні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 406 звернень – усі заяви (клопотання), що практично відповідає показнику за аналогічний період минулого року (у січні-вересні 2016 року – 403 звернення, з них 399 заяв (клопотань), 3 скарги та одне зауваження). Зокрема, у вересні поточного року надійшло 40 звернень.

Переважна кількість звернень (280 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у вересні – 28 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні – 40 звернень (зокрема, у вересні – 7 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 32 звернення (у вересні – 2 звернення), черг у пунктах пропуску – 26 звернень (у вересні звернень з даної тематики не було), щодо ПМП – 17 звернень (у вересні – 1 звернення) та 11 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у вересні – 2 звернення).

У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.