Упродовж січня-листопада 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 626 письмових звернень громадян, що на 219 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 579 заяв (клопотань) (92,5%), 46 скарг (7,3%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,2%).
Основні питання, що порушували громадяни у січні-листопаді 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.
За результатами розгляду 617 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни, 3 анонімні звернення розгляду не підлягали (інформацію було прийнято до уваги). Станом на 01.12.2017 на розгляді в митниці знаходяться 6 звернень.
Слід відмітити, що у січні-листопаді 2017 року на адресу митниці надійшли 46 скарг (за аналогічний період 2016 року – 23 скарги). За результатами розгляду 37 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була пересланна за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», шість скарг були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.12.2017 на розгляді в митниці знаходиться 1 скарга.
Впродовж січня-листопада 2017 року було розглянуто сім колективних звернень громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.
Упродовж листопада 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 44 письмових звернення громадян (у листопаді 2016 року 42 звернення), з них 43 заяви (клопотання) (97,7%) та 1 скарга (2,3%); пропозиції (зауваження) не надходили.
Основні питання, що порушували громадяни у листопаді поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів та транспортних засобів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, працевлаштування в митниці, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.
Слід відмітити, що у січні-листопаді 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 61 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 76 осіб (у січні-листопаді 2016 року – 33 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 58 заяв (клопотань) та 3 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У листопаді поточного року проведено 5 особистих прийоми громадян.
Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці щодо некоректного спілкування, не правомірного складання протоколу про ПМП та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Також по одній скарзі були проведені відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду скарги (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці у даному випадку не підтвердилась).
В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.
Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.