У січні-жовтні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 449 звернень – усі заяви (клопотання), що на 32 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (за 10 місяців 2016 року – 417 звернень, з них 413 заяв (клопотань), 3 скарги та одне зауваження). Зокрема, у жовтні поточного року надійшло 43 звернення.
Переважна кількість звернень (307 заяв (клопотань)), що становить 68 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у жовтні – 27 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні – 44 звернення (зокрема, у жовтні – 4 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 35 звернення (у жовтні – 3 звернення), черг у пунктах пропуску – 32 звернення (у жовтні – 6 звернень), щодо ПМП – 20 звернень (у жовтні – 3 звернення) та 11 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у жовтні звернень з даної тематики не надходило).
У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.