Упродовж січня-жовтня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 582 письмових звернення громадян, що на 217 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 536 заяв (клопотань) (92,1%), 45 скарг (7,7%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,2%).
Основні питання, що порушували громадяни у січні-жовтні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.
За результатами розгляду 566 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни, 3 анонімні звернення розгляду не підлягали (інформацію було прийнято до уваги). Станом на 01.11.2017 на розгляді в митниці знаходяться 13 звернень.
Слід відмітити, що у січні-жовтні 2017 року на адресу митниці надійшли 45 скарг (за аналогічний період 2016 року – 19 скарг). За результатами розгляду 34 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була пересланна за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», шість скарг були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.11.2017 на розгляді в митниці знаходяться 3 скарги.
Впродовж січня-жовтня 2017 року було розглянуто чотири колективних звернення громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.
Упродовж жовтня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 52 письмових звернень громадян (у жовтні 2016 року 43 звернення), з них 49 заяв (клопотань) (94,2%) та 3 скарги (5,8%); пропозиції (зауваження) не надходили.
Основні питання, що порушували громадяни у жовтні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів та транспортних засобів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи, працевлаштування в митниці, тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.
Слід відмітити, що у січні-жовтні 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 56 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 64 особи (у січні-жовтні 2016 року – 30 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 53 заяви (клопотання) та 3 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У жовтні поточного року проведено 6 особистих прийоми громадян.
Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці щодо некоректного спілкування, не правомірного складання протоколу про ПМП та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Також по одній скарзі були проведені відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду скарги (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці у даному випадку не підтвердилась).
В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.
Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.