У січні-листопаді 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 497 звернень – усі заяви (клопотання), що на 74 звернення більше ніж за аналогічний період минулого року (за 11 місяців 2016 року – 427 звернень, з них 423 заяви (клопотань), 3 скарги та одне зауваження). Зокрема, у листопаді поточного року надійшло 50 звернень.
Переважна кількість звернень (340 заяв (клопотань)), що становить 68 % від усіх звернень, стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у листопаді – 35 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні – 45 звернень (зокрема, у листопаді – 1 звернення), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 36 звернень (у листопаді – 1 звернення), черг у пунктах пропуску – 43 звернення (у листопаді – 11 звернень), щодо ПМП – 21 звернення (у листопаді – 1 звернення) та 12 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у листопаді – 1 звернення).
У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.