Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у органах ДФС Львівської області приділяється постійна увага.
Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.
Впродовж січня - березня 2018 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 179 письмових звернень, з яких 178 – заяв, 1 - скарга.
Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (62 звернення). Актуальними також є питання реєстрації та обліку платників податків, контрольно - перевіркової роботи, податку з доходів фізичних осіб.
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – березня 2018 року органами ДФС у Львівській області За результатами розгляду надано роз’яснення на 107 звернень, відмовлено – 1, вирішено позитивно – 8, скеровано за належністю до інших органів – 2, не підлягали розгляду – 4, повернено авторові - 33, решта звернень - на розгляді.
Впродовж січня-березня 2018 року посадовими особами органів ДФС області проведено 25 особистих прийоми за участю 25 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви, з яких 6 звернень вирішено позитивно, на 19 звернень дано роз’яснення.
Із загальної кількості особистих прийомів керівництвом ГУ ДФС у області проведено 22 прийоми, посадовими особами територіальних органів ДФС – 3.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.