Протягом січня-липня 2019 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 225 звернень, з них 224 заяви (клопотання) та 1 скарга. Зокрема, у липні надійшло 25 звернень.
Із загальної кількості звернень 59 заяв (клопотань) та одна скарга стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, порядку здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у липні надійшло 8 таких звернень).
Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 61 звернення, затримок в митному оформленні – 45 звернень, порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 17 звернень, стосовно відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 30 звернень, порушення митних правил – 12 звернень.
У випадку звернень громадян щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України.
Звернення щодо черг в пунктах пропуску, затримок, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032) 258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.