Сервіс «Пульс» ДПС України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби. Про це нагадують в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області.
Інформувати заявники можуть за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.
Так, у січні-липні 2024 року на Львівщині на сервіс «Пульс» звернулися 138 платників податків (за аналогічний період 2023 року – 175).
Щодо тематики звернень, то заявники скаржились на:
- роботу органів ДПС – 85 скарг або 61,6 % від загальної кількості звернень;
- роботу ЦОП – 7 або 5,0 %;
- проблеми з реєстрацією податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 15 або 10,9 %.
Також надходили звернення щодо:
- системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 1,4 %;
- системи електронного адміністрування реалізації пального – 4 або 3,0 %;
- корупційних дій – 7 або 5,1 %;
- інших питань – 18 або 13,0 %.
Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.