Протягом ІІІ кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 139 звернень громадян, у тому числі 24 звернення засобами електронного зв’язку.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики – 136 звернень, або 98 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо:
- контрольно-перевірочної роботи – 80 звернень, або 59 відс.;
- інформування про ухилення від сплати податків - 17 звернень (13 відс.);
- нарахування місцевих податків – 11 звернень (8 відс.), з яких найбільша питома вага (81 відсоток) з питання нарахування (перерахування) податку на майно – 9 звернень;
- нарахування загальнодержавних податків 11 звернень (8 відс.), з яких 8 звернень, або 72 відс., з питань нарахування податку на нерухоме майно;
- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 15 звернень (11 відс.);
- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (щодо видачі довідки стосовно працевлаштування, щодо порушення етики державного службовця, щодо видачі довідки для підтвердження трудового стажу) надійшло 2 звернення, або 1 відс.
Впродовж звітного періоду надійшло 8 колективних, 7 анонімних звернень, 8 повторних, 3 дублетних та 1 неодноразових звернень. Масових звернень не надходило.
За соціальним станом авторів звернень надійшло: 4 звернення від пенсіонерів, 1 – від військовослужбовця, 1 – від учасника бойових дій, 3 – від осіб з інвалідністю, 1 – від багатодітної сім’ї, 1 – від внутрішньо переміщеної особи, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.