Протягом ІV кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 191 звернення від громадян, у тому числі 40 звернень засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 59 через міністерства та інші органи влади.
Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики – 187 звернень, або 98 відсотка від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо контрольно-перевірочної роботи – 85 звернень, або 45 відсотка; інформування про ухилення від сплати податків - 11 звернень (6 відсотка); нарахування місцевих податків – 60 звернень (32 відсотка), з яких найбільша питома вага (98 відсотка) з питання нарахування (перерахування) податку на майно – 59 звернень; нарахування загальнодержавних податків 15 звернень (8 відсотка); щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 8 звернень (4 відсотка); інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (щодо видачі довідки стосовно працевлаштування, щодо порушення етики державного службовця, щодо видачі довідки для підтвердження трудового стажу) надійшло 5 звернень, або 2 відсотка та інші.
Впродовж звітного періоду надійшло 6 колективних, 6 анонімних, 9 повторних та 2 дублетних звернення.
За соціальним станом авторів надійшло: 8 звернень від пенсіонерів, 3 – від військовослужбовців, 1 – від державного службовця, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.
Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.