Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Управління комплаєнс-ризиками охоплює базові/основні обов’язки  платника податків

опубліковано 14 квітня 2025 о 13:42

Головне управління ДПС у Львівській області інформує. 

Реалізація експериментального проєкту щодо функціонування системи управління податковими ризиками (комплаєнс-ризиками) відбувається відповідно до  постанови Кабінету Міністрів України від 25 липня 2024 року № 854. 

Відповідно до Податкового кодексу України (ПКУ), комплаєнс – це система заходів та процедур, що здійснюються податковими органами з метою підвищення рівня добровільного виконання податкових та інших обовʼязків платниками податків, відповідно до вимог податкового та іншого законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на органи ДПС, та зменшення ймовірності настання податкового ризику (комплаєнс-ризику). 

Управління комплаєнс-ризиками охоплює базові/основні обов’язки  платника податків, визначені ПКУ: 

- реєстрації платником податку;  

- подання звітності;  

- повне декларування; 

- своєчасна сплата належних бюджету платежів.