Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС за січень-листопад 2016 року

опубліковано 06 грудня 2016 о 11:36

Упродовж січня-листопада 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 407 письмових звернень громадян, що на 163 звернення більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них 384 заяв (клопотань) (94,3%) та 23 скарги (5,7%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-листопаді 2016 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів і товарів, нарахування та звільнення від митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці тощо. Усі заяви громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки. За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.

Слід відмітити, що у січні-листопаді 2016 року на адресу митниці надійшли 23 скарги (за аналогічний період 2015 року – 52 скарги). За результатами розгляду 19 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких усім скаржникам повідомлено про результати розгляду. Також заявникам, за необхідності, роз’яснювались вимоги законодавства з питань державної митної справи. Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга була повернута авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», дві  скарги, станом на 01.12.2016, перебувають на розгляді. Так, за результатами розгляду митницею скарг, у 3 випадках інформація підтвердилась частково, у решти – інформація не підтвердилась. У вказаних випадках часткового підтвердження інформації, до посадових осіб було застосовано заходи матеріального впливу та проведено заходи загальної профілактики правопорушення.

Упродовж листопада 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 42 письмових звернення громадян (у листопаді 2015 року 20 звернень), з них 38 заяв (клопотань) (90,5%) та 4 скарги (9,5%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у листопаді  поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, визначення митної вартості,  розгляду справ про порушення митних правил тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки (2 скарги перебувають  на розгляді). За результатами розгляду на всі звернення надано відповіді у визначені законодавством терміни.

Слід відмітити, що у січні-листопаді поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 33 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 35 осіб (у січні-листопаді 2015 року – 46 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 32 заяви (клопотання) та 1 пропозицію (зауваження), скарги під час особистих прийомів не подавались. У листопаді поточного року проведено три особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань ввезення транспортних засобів для використання в зоні проведення АТО та щодо порушення митних правил (винесення постанов у справах про порушення митних правил), митного оформлення транспортних засобів і товарів, звільнення від митних платежів, завершення договору про співпрацю, а також можливості працевлаштування у Львівській митниці ДФС. Пропозиція стосувалась питання розміщення додаткових інформаційних знаків (табло чи світлофорів) щодо розмежування смуг руху перед пунктами пропуску, в яких запроваджено експеримент по розмежуванню руху автомобілів на українській та іноземній реєстрації.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня поточного року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».