Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-листопаді 2016 року

опубліковано 14 грудня 2016 о 18:19

За 11 місяців 2016 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 427 звернень, з них 423 заяви (клопотання), 3 скарги та одне зауваження. Зокрема, у листопаді поточного року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 10 звернень (усі заяви (клопотання)).

Переважна кількість звернень  (273 заяви (клопотання)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо. Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску (37 звернень), порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (37 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (29 звернень), затримок в митному оформленні (26 звернень), складання протоколів про порушення митних правил (24 звернень) та одне звернення стосувалось роботи інших органів виконавчої влади.

Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці з проханнями надання контактних номерів телефонів, щодо видачі сертифікатів Євро-1 при експорті товарів, оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні, скарги та зауваження доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

В усіх випадках громадянам в усній формі (телефоном), а за необхідності  письмово, надано вичерпні роз’яснення з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.