Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС за січень-грудні 2016 року

опубліковано 05 січня 2017 о 15:36

Упродовж січня-грудня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 457 письмових звернень громадян, що на 209 звернень більше, ніж за аналогічний період 2015 року, з них 433 заяв (клопотань) (94,7%) та 24 скарги (5,3%), пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у січні-грудні 2016 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів і товарів, нарахування та звільнення від митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці тощо. За результатами розгляду 450 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.01.2017 на розгляді в митниці знаходиться 7 звернень (надійшли у грудні поточного року).

Слід відмітити, що у січні-грудні 2016 року на адресу митниці надійшли 24 скарги (за аналогічний період 2015 року – 53 скарги). За результатами розгляду 23 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких усім скаржникам повідомлено про результати розгляду. Також заявникам, за необхідності, роз’яснювались вимоги законодавства з питань державної митної справи. Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга була повернута авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Так, за результатами розгляду митницею скарг, у 3 випадках інформація підтвердилась частково, у решти – інформація не підтвердилась. У вказаних випадках часткового підтвердження інформації, до посадових осіб було застосовано заходи матеріального впливу та проведено заходи загальної профілактики правопорушення.

Упродовж грудня 2016 року до Львівської митниці ДФС надійшло 50 письмових звернень громадян (у грудні 2015 року 18 звернень), з них 49 заяв (клопотань) (98%) та 1 скарга (2%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у грудні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил тощо. За результатами розгляду 43 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.01.2017 на розгляді в митниці знаходиться 7 звернень.

Слід відмітити, що у січні-грудні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 38 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 40 осіб (у січні-грудні 2015 року – 47 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 37 заяви (клопотання) та 1 пропозицію (зауваження), скарги під час особистих прийомів не подавались. У грудні поточного року проведено 5 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань ввезення транспортних засобів для використання в зоні проведення АТО та щодо порушення митних правил (винесення постанов у справах про порушення митних правил), митного оформлення транспортних засобів і товарів, звільнення від митних платежів, повернення товарів зі складу митниці, завершення договору про співпрацю, можливості працевлаштування у Львівській митниці ДФС тощо. Пропозиція стосувалась питання розміщення додаткових інформаційних знаків (табло чи світлофорів) щодо розмежування смуг руху перед пунктами пропуску, в яких запроваджено експеримент по розмежуванню руху автомобілів на українській та іноземній реєстрації.

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня поточного року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».