Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-грудні 2016 року

опубліковано 11 січня 2017 о 17:48

У січні-грудні 2016 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 451 звернення, з них 447 заяв (клопотань), 3 скарги та одне зауваження. Зокрема, у грудні поточного року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 24 звернення (усі заяви (клопотання)).

Переважна кількість звернень  (290 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо. Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску (37 звернень), порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (37 звернень), затримок в митному оформленні (31 звернення), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (30 звернень), складання протоколів про порушення митних правил (25 звернень) та одне звернення стосувалось роботи інших органів виконавчої влади.

У грудні 2016 року надійшло 17 звернень, які стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи, 5 звернень щодо затримки митного оформлення та по одному зверненню щодо відмови у пропуску та з питання порушення митних правил.

Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці з проханнями надання контактних номерів телефонів, щодо експорту товарів, оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні, скарги та зауваження доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

В усіх випадках громадянам в усній формі (телефоном), а за необхідності  письмово, надано вичерпні роз’яснення з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.