Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - грудень 2016 року

опубліковано 17 січня 2017 о 10:45

Реалізація конституційних прав і свобод громадянина,  закріплених  Конституцією України, значною мірою пов’язана з можливістю звернення до компетентних органів у випадку порушення зазначених прав і свобод.

Особисте право на звернення забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права та законні інтереси, а також відновлювати їх у разі порушення.

Своє право на звернення громадяни  можуть реалізувати звернувшись письмово чи усно до органів ДФС  Львівської області.

З метою оперативного реагування на інформацію заявників, проводиться детальний аналіз звернень, що надходять від громадян.

 

 

. Впродовж січня - грудня 2016 року до органів ДФС області надійшло 834 письмових звернення (за аналогічний період 2015 року – 732 звернення), з яких 828 заяв (99 %), 6 скарг (1%).

За результатами розгляду скарг, жодна скарга не знайшла свого підтвердження.

Усього  надано відповіді  на  6 скарг, з яких, на 4 скарги дано роз’яснення, не підлягала розгляду 1 скарга, на 1 скаргу відмовлено.

Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (239 звернень) та питання контрольно-перевірочної роботи (126). Актуальними також є питання реєстрації та обліку платників податків, оподаткування вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.

 

Із загальної кількості звернень 751 - подані громадянами безпосередньо,    56 - через правоохоронні органи, 15 - через місцеві органи влади тощо.

У результаті розгляду надано роз’яснення на 446 звернень, відмовлено – 48, вирішено позитивно - 133, скеровано за належністю до інших органів – 40, не підлягали розгляду - 27, повернено авторові -  104. На розгляді перебуває 36 звернень.

Для оперативного розв’язання  проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах податкової служби області на всіх рівнях працюють  приймальні громадян.

Впродовж січня-грудня проведено 122 особистих прийоми громадян, з них керівництвом ГУ ДФС у області - 24 (в тому числі начальника ГУ - 14),  посадовими особами територіальних органів ДФС – 98 (в тому числі 31 – начальниками). 120 звернень на усний прийом – це заяви, 2 – скарги на корупційні дії працівників органів ДФС. Усі звернення розглянуті, 21 звернення вирішено позитивно, на 101 зверненя роз’яснено. Скарги не знайшли свого підтвердження.   

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.