Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні 2017 року

опубліковано 07 лютого 2017 о 17:16

Упродовж січня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 74 письмових звернень громадян, що на 66 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 66 заяв (клопотань) (89,2%), 7 скарг (9,5%) та 1 пропозиція (зауваження) (1,3%).

Основні питання, що порушували громадяни у січні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 65 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.02.2017 на розгляді в митниці знаходиться 9 звернень (надійшли у січні поточного року).

Слід відмітити, що у січні 2017 року на адресу митниці надійшли 7 скарг (у січні 2016 року – 3 скарги). За результатами розгляду 1 скарги, яка надійшла до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду. Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», три скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Так, за результатами розгляду митницею скарги – інформація не підтвердилась. Станом на 01.02.2017 на розгляді в митниці знаходиться 2 скарги (надійшли у січні поточного року).

Слід відмітити, що у січні поточного року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 5 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 5 осіб (у січні 2016 року – 2 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 3 заяви (клопотання) та 2 скарги,  пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань  щодо повернення товарів зі складу митниці та продовження строку оренди приміщень. Скарги були подані на працівників митниці, щодо некоректного спілкування та зловживання службовим становищем. В одному випадку  інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня 2016 року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».