У січні-березні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 152 звернення – усі заяви (клопотання). Зокрема, у березні надійшло 70 звернень.
Переважна кількість звернень (107 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у березні – 47 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні (14 звернень, у березні – 5 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (16 звернень, у березні – 11 звернень), черг у пунктах пропуску (8 звернень, у березні – 4 звернень), щодо ПМП (5 звернень, у березні - 2) та два звернення щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у березні - 1).
Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, зокрема, щодо оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.
В усіх випадках громадянам надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України, а також з приводу порушених ними питань та щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.