Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян органами ДФС області за січень - березень 2017 року

опубліковано 11 квітня 2017 о 17:38

Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у органах ДФС Львівської області приділяється постійна увага.

Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.

 

Впродовж січня - березня 2017 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 173 письмових звернення, з яких 172 – заяви, 1 - скарга.

Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (71 звернення). Актуальними також є питання реєстрації та обліку платників податків, оподаткування вартості одержаного у спадщину майна та щодо можливості користування податковою знижкою.

 

 

За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – березня 2017 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 78 звернень, задоволено 9 звернень, відмовлено у задоволенні на 5 звернень,  не підлягали розгляду – 10 звернень, скеровано за належністю - 3, повернуто авторові – 24, решта звернень - на розгляді.

Для оперативного розв’язання  проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють  приймальні громадян.

Впродовж січня-березня 2017 року посадовими особами органів ДФС  області проведено 23 прийоми за участю 30 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви, з яких 3 звернення вирішено позитивно, на 20 звернень дано роз’яснення.

Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 7 прийомів, заступником начальника – 3, начальниками ОДПІ – 4, заступниками начальників ДПІ – 7, іншими посадовими особами ДПІ – 2 прийоми.

Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.