Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-квітні 2017 року

опубліковано 05 травня 2017 о 14:27

Упродовж січня-квітня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 210 письмових звернення громадян, що на 139 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 194 заяви (клопотання) (92,4%), 15 скарг (7,1%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,5%).

Основні питання, що порушували громадяни у січні-квітні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 203 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.05.2017 на розгляді в митниці знаходиться 7 звернень.

Слід відмітити, що у січні-квітні 2017 року на адресу митниці надійшли 15 скарг (за аналогічний період 2016 року – 7 скарг). За результатами розгляду 5 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була пересланна за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», чотири скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян», ще чотири скарги, на даний час, перебуває на розгляді.

Впродовж січня-квітня 2017 року було розглянуто 2 колективних звернення громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.

Упродовж квітня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 33 письмових звернення громадян (у квітні 2016 року 28 звернень), з них 31 заява (клопотання) (93,9%) та 2 скарги (6,1%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у квітні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення  товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.  Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-квітні 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 31 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 32 особи (у січні-квітні 2016 року – 10 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 29 заяв (клопотань) та 2 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У квітні поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці, щодо некоректного спілкування та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня 2016 року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».