Упродовж січня-травня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 267 письмових звернення громадян, що на 147 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 250 заяв (клопотань) (93,6%), 16 скарг (6%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,4%).
Основні питання, що порушували громадяни у січні-травні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.
За результатами розгляду 257 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни. Станом на 01.06.2017 на розгляді в митниці знаходиться 10 звернень.
Слід відмітити, що у січні-травні 2017 року на адресу митниці надійшло 16 скарг (за аналогічний період 2016 року – 8 скарг). За результатами розгляду 10 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була пересланна за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», чотири скарги були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян».
Впродовж січня-травня 2017 року було розглянуто 2 колективних звернення громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.
Упродовж травня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 57 письмових звернень громадян (у травні 2016 року 49 звернень), з них 56 заяв (клопотань) (98,2%) та 1 скарга (1,8%); пропозиції (зауваження) не надходили.
Основні питання, що порушували громадяни у травні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.
Слід відмітити, що у січні-травні 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 34 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 37 осіб (у січні-травні 2016 року – 13 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 32 заяви (клопотання) та 2 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У травні поточного року проведено 3 особистих прийоми громадян.
Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці, щодо некоректного спілкування та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».
В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.
Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.
Слід також зауважити, що з метою можливості зручного та ефективного спілкування громадян із керівництвом Львівської митниці ДФС, з травня 2016 року керівництвом митниці запроваджено проведення особистого прийому громадян, за їх бажанням, у форматі відео-конференції в он-лайн режимі через Skype - зв’язок (адреса для зв’язку: lviv.customs@outlook.com). Детальна інформація про порядок і графік особистого прийому громадян керівництвом Львівської митниці ДФС розміщена на субсайті ГУ ДФС у Львівській області в мережі Інтернет за адресою: lv.sfs.gov.ua в розділі «Приймальна громадян»/«Графік особистого прийому».