Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-травні 2017 року

опубліковано 13 червня 2017 о 14:50

У січні-травні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 249 звернень – усі заяви (клопотання), що на 38 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року (у січні-травні 2016 року – 287 звернень). Зокрема, у травні надійшло 61 звернення.

Переважна кількість звернень (169 заяв (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у травні – 39 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні (23 звернення, у травні – 7 звернень), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (19 звернень, у травні – 1 звернення), черг у пунктах пропуску (18 звернень, у травні – 7 звернень), щодо ПМП (13 звернень, у травні – 7 звернення) та 7 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у травні такі звернення не надходили).

Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, зокрема, щодо оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

В усіх випадках громадянам надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України, а також з приводу порушених ними питань та щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.