Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-червні 2017 року

опубліковано 06 липня 2017 о 17:39

Упродовж січня-червня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 349 письмових звернень громадян, що на 195 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 318 заяв (клопотань) (91,1%), 30 скарг (8,6%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,3%).

Основні питання, що порушували громадяни у січні-червні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 326 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни, 2 анонімні звернення розгляду не підлягали (інформацію було прийнято до уваги). Станом на 01.07.2017 на розгляді в митниці знаходиться 22 звернення.

Слід відмітити, що у січні-червні 2017 року на адресу митниці надійшло 30 скарг (за аналогічний період 2016 року – 24 скарги). За результатами розгляду 13 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Дві скарги були переслані за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», п’ять скарг були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.07.2017 дев’ять скарг перебуває на розгляді.

Впродовж січня-червня 2017 року було розглянуто 2 колективних звернення громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.

Упродовж червня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 82 письмових звернення громадян (у червні 2016 року 34 звернення), з них 68 заяв (клопотань) (82,9%) та 14 скарг (17,1%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у червні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-червні 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 38 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 42 особи (у січні-червні 2016 року – 14 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 36 заяв (клопотань) та 2 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У червні поточного року проведено 4 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці, щодо некоректного спілкування та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян».

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.