Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-липні 2017 року

опубліковано 16 серпня 2017 о 11:27

У січні-липні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 326 звернень – усі заяви (клопотання), що на 52 звернення менше, ніж у аналогічному періоді минулого року (у січні-липні 2016 року – 378 звернень). Зокрема, у липні надійшло 38 звернень.

Переважна кількість звернень (222 заяви (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у липні – 27 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні (29 звернень, у липні – 1 звернення), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (27 звернень, у липні – 5 звернень), черг у пунктах пропуску (23 звернення, у липні – 3 звернення), щодо ПМП (16 звернень, у липні – 2 звернення) та 9 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у липні не надходили).

Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, зокрема, щодо оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

В усіх випадках громадянам надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України, а також з приводу порушених ними питань та щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.