Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Щодо розгляду звернень громадян, які надійшли на «гарячу лінію» Локального моніторингового центру Львівської митниці ДФС у січні-серпні 2017 року

опубліковано 07 вересня 2017 о 17:32

У січні-серпні 2017 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 366 звернень – усі заяви (клопотання), що на 26 звернень менше, ніж у аналогічному періоді минулого року (у січні-cерпні 2016 року – 392 звернень). Зокрема, у серпні надійшло 40 звернень.

Переважна кількість звернень (252 заяви (клопотань)) стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у серпні – 30 звернень). Інші звернення стосувались затримок в митному оформленні (33 звернення, у серпні – 4 звернення), відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення (30 звернень, у серпні – 3 звернення), черг у пунктах пропуску (26 звернення, у серпні – 3 звернення), щодо ПМП (16 звернень, у серпні звернень з даної тематики не було) та 9 звернень щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів (у серпні не надходили).

У всіх випадках громадянам було надано вичерпні роз’яснення – консультації щодо практичного використання окремих норм законодавства України з питань державної митної справи відповідно до Митного кодексу України. Також громадяни звертались з приводу роботи окремих структурних підрозділів митниці, зокрема, щодо оформлення міжнародних поштових відправлень. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування.

Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032)258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.