Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Стан розгляду звернень громадян Львівською митницею ДФС у січні-серпні 2017 року

опубліковано 07 вересня 2017 о 17:54

Упродовж січня-серпня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 478 письмових звернень громадян, що на 215 звернень більше, ніж за аналогічний період 2016 року, з них 437 заяв (клопотань) (91,4%), 40 скарг (8,4%) та 1 пропозиція (зауваження) (0,2%).

Основні питання, що порушували громадяни у січні-серпні 2017 року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення транспортних засобів та товарів, нарахування митних платежів, визначення митної вартості, розгляду справ про порушення митних правил, працевлаштування в митниці, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо.

За результатами розгляду 460 звернень надано відповіді заявникам у визначені законодавством терміни, 3 анонімні звернення розгляду не підлягали (інформацію було прийнято до уваги). Станом на 01.09.2017 на розгляді в митниці знаходяться 15 звернень.

Слід відмітити, що у січні-серпні 2017 року на адресу митниці надійшло 40 скарг (за аналогічний період 2016 року – 15 скарг). За результатами розгляду 29 скарг, які надійшли до митниці у звітному періоді, проведено відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці не підтвердилась). Одна скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян», одна скарга не підлягає розгляду відповідно до статті 8 Закону України «Про звернення громадян», шість скарг були повернуті авторові відповідно до статті 5 Закону України «Про звернення громадян». Станом на 01.09.2017 три скарги перебуває на розгляді.

Впродовж січня-серпня 2017 року було розглянуто 4 колективних звернення громадян. Повторні та неодноразові звернення громадян у звітному періоді, як у аналогічному періоді 2016 року, не надходили.

Упродовж серпня 2017 року до Львівської митниці ДФС надійшло 62 письмових звернень громадян (у серпні 2016 року 60 звернень), з них 57 заяв (клопотань) (92%) та 5 скарг (8%); пропозиції (зауваження) не надходили.

Основні питання, що порушували громадяни у серпні поточного року, стосувались порядку тимчасового ввезення та транзиту транспортних засобів, митного оформлення товарів, розгляду справ про порушення митних правил, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Усі заяви та скарги громадян були ретельно опрацьовані, за потреби проведено відповідні перевірки.

Слід відмітити, що у січні-серпні 2017 року керівництвом Львівської митниці ДФС проведено 47 особистих прийоми громадян, на яких були присутні 52 особи (у січні-серпні 2016 року – 25 особистих прийоми). Під час проведення особистих прийомів громадянами було подано 44 заяви (клопотання) та 3 скарги, пропозиції (зауваження) під час особистих прийомів не подавались. У серпні поточного року проведено 5 особистих прийоми громадян.

Звернення громадян на особистому прийомі стосувались питань щодо повернення товарів зі складу митниці, розгляду справ про порушення митних правил, продовження строку оренди приміщень, працевлаштування в митниці, надання благодійної допомоги, роз’яснень окремих норм законодавства України з питань державної митної справи тощо. Скарги були подані на працівників митниці щодо некоректного спілкування, не правомірного складання протоколу про ПМП  та зловживання службовим становищем. В одному випадку інформація підтвердилась частково, з особовим складом відділу організації документування і роботи з документами управління матеріального забезпечення та розвитку інфраструктури проведено загальну профілактичну бесіду, в іншому – скарга була переслана за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян». Також по одній скарзі були проведені відповідні перевірочні заходи, за результатами яких скаржнику повідомлено про результат розгляду скарги (інформація щодо можливих неправомірних дій працівників митниці у даному випадку не підтвердилась).

В усіх випадках звернень на особистому прийомі громадянам в усній формі, а за необхідності – письмово, надавались вичерпні роз’яснення з приводу порушених питань.

Порушень посадовими особами митниці положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.