Для органів ДФС Львівщини важливим є створення умов для практичної реалізації громадянами права на звернення, що забезпечує громадянам можливість відстоювати свої права і законні інтереси та відновлювати їх у разі порушення.
З метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.
Впродовж січня - грудня 2017 року до органів ДФС Львівщини (без Львівської митниці) від громадян надійшло 844 письмових звернень, з яких 833 – заяв, 11 - скарг.
Щодо тематики питань, порушених громадянами у письмових зверненнях, то серед найбільш актуальних є питання:
- надання інформації про ухилення від сплати податків – 184 (22%);
- контрольно – перевірочної роботи – 36 звернень (4%);
- питання реєстрації та обліку платників податків – 108 (13%);
- щодо єдиного соціального внеску – 43 (4%);
- оподаткування доходів фізичних осіб – 136 (16%);
- місцеві податки - 104 (12%).
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – грудня 2017 року органами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 485 звернень, задоволено 79 звернень, відмовлено у задоволенні на 17 звернень, не підлягали розгляду – 30 звернень, скеровано за належністю - 67, повернуто авторові – 112, решта звернень - на розгляді.
Для оперативного розв’язання проблемних питань, що виникають у платників податків та громадян, в органах державної фіскальної служби області на всіх рівнях працюють приймальні громадян.
Впродовж січня - грудня 2017 року посадовими особами органів ДФС області проведено 97 прийомів за участю 112 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви. За результатами розгляду 36 звернень вирішено позитивно, на 61 звернення роз’яснено.
Із загальної кількості особистих прийомів начальником Головного управління проведено 17 особистих прийомів, заступниками начальника – 15, іншими посадовими особами – 25, начальниками ОДПІ – 18, заступниками начальників ОДПІ – 19, іншими посадовими особами ОДПІ - 3.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.