Своєчасний і кваліфікований розгляд звернень громадян та підвищення якості роботи податківців – це питання, яким у ГУ ДФС у Львівській області приділяється постійна увага.
Щоб жодне звернення не залишилось поза увагою, з метою оперативного реагування на інформацію заявників, Головне управління ДФС у Львівській області проводить аналіз звернень, що надходять від громадян нашої області.
Впродовж січня - березня 2019 року до ГУ ДФС області від громадян надійшло 124 письмові звернення, з яких 120 – заяв, 4 - скарги.
Громадяни часто інформують про ухилення суб’єктів господарювання від сплати податків та про осіб, які займаються підприємницькою діяльністю без державної реєстрації (56 звернень). Актуальними також є питання реєстрації та обліку платників податків, податку на майно, єдиного внеску.
За результатами розгляду звернень громадян протягом січня – березня 2019 року структурними підрозділами ДФС у Львівській області надано роз’яснення на 37 звернень, відмовлено – 2, вирішено позитивно – 34, скеровано за належністю до інших органів – 4, не підлягали розгляду – 5, повернено авторові - 12, решта звернень - на розгляді.
Впродовж січня-березня 2019 року посадовими особами ГУ ДФС області проведено 21 особистий прийом за участю 23 громадян. Усі звернення на усний прийом – це заяви, з яких 1 звернення вирішено позитивно, на 20 звернень дано роз’яснення.
Зваженість, пильність, неупередженість - важливі складові роботи із кожним зверненням громадян. Саме таким чином забезпечується постійний зв’язок між органами ДФС у Львівській області та громадянами.