У січні-березні 2019 року на «гарячу лінію» Львівської митниці ДФС надійшло 131 звернення, з них 130 заяв (клопотань) та 1 скарга. Зокрема, у березні надійшло 43 звернення.
Із даної кількості звернень 25 заяв (клопотань) та 1 скарга стосувались питань надання роз’яснень (консультацій) законодавства України з питань державної митної справи щодо порядку переміщення через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення, валютних цінностей, правил здійснення митних формальностей тощо (зокрема, у березні надійшло 9 таких звернень). Інші звернення стосувались черг у пунктах пропуску – 44 звернення, затримок в митному оформленні – 27 звернень, щодо порядку роботи Львівської митниці ДФС та її структурних підрозділів – 10 звернень, щодо відмови у митному оформленні чи пропуску через митний кордон України товарів, транспортних засобів комерційного призначення – 18 звернень, щодо порушення митних правил – 6 звернень.
У випадку звернень громадян щодо практичного застосування окремих норм законодавства України з питань державної митної справи в усіх випадках було надано вичерпні роз’яснення – консультації відповідно до Митного кодексу України. Звернення щодо черг в пунктах пропуску, відмови у пропуску чи митному оформленні доводились до керівників відповідних структурних підрозділів для вжиття відповідних заходів реагування. В усіх випадках громадянам надано вичерпні відповіді з приводу порушених ними питань, а також щодо вжитих митницею заходів за результатами опрацювання їх звернень.
Нагадуємо громадянам та представникам суб’єктів господарювання: при виникненні проблемних питань під час перетину кордону та митного оформлення, а також неправомірних дій з боку працівників Львівської митниці ДФС телефонуйте за номером (032) 258-99-69. Телефон «гарячої лінії» Львівської митниці ДФС працює цілодобово.