Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

У січні-липні 2024 року на сервіс «Пульс» звернулися 138 платників податків Львівщини

опубліковано 14 серпня 2024 о 13:41

Сервіс «Пульс» ДПС України приймає звернення громадян та суб’єктів господарювання стосовно неправомірних дій, бездіяльності або можливих корупційних проявів з боку посадових осіб структурних підрозділів та територіальних органів Державної податкової служби. Про це нагадують в управлінні податкових сервісів Головного управління ДПС у Львівській області.

Інформувати заявники можуть за телефоном 0-800-501-007, обравши в інтерактивному голосовому автовідповідачі напрямок «5», або надіслати відповідну інформацію на електронну адресу: idd@tax.gov.ua.

Так, у січні-липні 2024 року на Львівщині на сервіс «Пульс» звернулися 138 платників податків (за аналогічний період 2023 року – 175).

Щодо тематики звернень, то заявники скаржились на: 

-  роботу органів ДПС – 85 скарг або 61,6 % від загальної кількості звернень;

-  роботу ЦОП – 7 або 5,0 %;

-  проблеми з реєстрацією податкових накладних та звітності в електронному вигляді – 15 або 10,9 %.

Також надходили звернення щодо:

-  системи електронного адміністрування ПДВ – 2 або 1,4 %;

-  системи електронного адміністрування реалізації пального – 4 або 3,0 %;

- корупційних дій – 7 або 5,1 %;

-  інших питань – 18 або 13,0 %.

Усі звернення оперативно розглянуто, заявникам надано відповіді, про що поінформовано Інформаційно-довідковий департамент ДПС України.