Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за ІV квартал 2024 року

опубліковано 07 січня 2025 о 15:21

Протягом ІV кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 191 звернення громадян, у тому числі 40 звернень засобами електронного зв’язку безпосередньо від громадян, та 59 через міністерства та інші органи влади. 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики – 187 звернень, або 98 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо: 

- контрольно-перевірочної роботи – 85 звернень, або 45 відс.; 

- інформування про ухилення від сплати податків - 11 звернень (6 відс.);

- нарахування місцевих податків – 60 звернень (32 відс.), з яких найбільша питома вага (98 відс.) з питання нарахування (перерахування) податку на майно – 59 звернень; 

- нарахування загальнодержавних податків 15 звернень (8 відс.); 

- щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 8 звернень (4 відс.);

- інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (щодо видачі довідки стосовно працевлаштування, щодо порушення етики державного службовця, щодо видачі довідки для підтвердження трудового стажу) надійшло 5 звернень, або 2 відс.;

- реєстрації та обліку платників – 2 звернення;

- єдиний соціальний внесок – 1 звернення.

Впродовж звітного періоду надійшло 6 колективних, 6 анонімних, 9 повторних та 2 дублетних звернення. 

 

За соціальним станом авторів надійшло: 8 звернень від пенсіонерів, 3 – від військовослужбовців, 1 – від державного службовця, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.        

 

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.