Вебпортал працює в тестовому режимі. Зауваження та пропозиції надсилайте на web_admin@tax.gov.ua
diya Єдиний державний
вебпортал електронних послуг
Ключові слова

Аналіз розгляду звернень громадян ГУ ДПС у Львівській області за ІІІ квартал 2024 року

опубліковано 03 жовтня 2024 о 15:51

Протягом ІІІ кварталу 2024 року до Головного управління ДПС у Львівській області надійшло 139 звернень громадян, у тому числі 24 звернення засобами електронного зв’язку. 

Найчастіше громадяни звертаються з питаннями, які стосуються фінансової, податкової та митної політики – 136 звернень, або 98 відс. від загальної кількості, серед яких найпоширеніші питання щодо: 

-         контрольно-перевірочної роботи – 80 звернень, або 59 відс.; 

-         інформування про ухилення від сплати податків - 17 звернень (13 відс.);

-         нарахування місцевих податків – 11 звернень (8 відс.), з яких найбільша питома вага (81 відсоток) з питання нарахування (перерахування) податку на майно – 9 звернень; 

-         нарахування загальнодержавних податків 11 звернень (8 відс.), з яких 8 звернень, або 72 відс., з питань нарахування податку на нерухоме майно; 

-         щодо реєстраційних номерів облікових карток платників податків, або відмови від них - 15 звернень (11 відс.);

-         інших питань, що належать до компетенції ГУ ДПС у Львівській області (щодо видачі довідки стосовно працевлаштування, щодо порушення етики державного службовця, щодо видачі довідки для підтвердження трудового стажу) надійшло 2 звернення, або 1 відс.

Впродовж звітного періоду надійшло 8 колективних, 7 анонімних звернень, 8 повторних, 3 дублетних та 1 неодноразових звернень. Масових звернень не надходило. 

За соціальним станом авторів звернень надійшло: 4 звернення від пенсіонерів, 1 – від військовослужбовця, 1 – від учасника бойових дій, 3 – від осіб з інвалідністю, 1 – від багатодітної сім’ї, 1 – від внутрішньо переміщеної особи, у всіх інших випадках – соціальний стан не визначено.       

Порушень посадовими особами ГУ ДПС у Львівській області положень законодавства про звернення громадян, не вирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, а також термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не встановлено.